14.6.12

supply and demand

sandales

Runājot par vēju kas glaužas gar stilbiem. Pēc rūpīgas tirgus izpētes atļaujos paziņot kā Rīgā šādas sandales atrast nevar! Jo par spīti tam, ka netā dabūt var visu, man joprojām ļoti vecmodīgi patīk pašai visu uzmērīt un iztaustīt. Protams, var dabūt sandales, kuras ir vienas vienīgas ādas sloksnes, ka sajūta, ka tā ir nevis vasaras kurpe, bet zābaks, var, protams, dabūt sandales ar blingiem, puķītēm, leoparda rakstu un vēl visādām briesmām. Bet vienkāršas sanadles kas sastāv no nepieciešamā minimuma - 4 ādas sloksnēm, to nevar dabūt. Rīga, jel attopies! Es neticu, ka es esmu vienīgā kas grib kko vienkāršu un minimālu. Kad beidzot tirgus Rīgā atbildīs iedzīvotāju vēlmēm?
___
And talking about the wind that rubs your bare legs. There are no sandals like this in whole Rīga, I searched high and low and came up empty handed. Of course, nowadays you can get everything/ anything on the net but I'm very old-fashioned and love to feel and try the things on. You can get sandals that consist of so many leather strips that remind me more of a boot in Rīga, you can get sandals with blings, flowers, leopard print, with anything you want. But you can't find sandals that consist of the bar minimum - 4 leather strips. Rīga once more has let me down! Besides, I don't think I'm the only one in Rīga who would love to buy minimal kind of sandals. When the market in Rīga will finally reflect the demand of its inhabitants?

4 comments:

  1. I'm old fashioned when it comes to wanting to try things on too. I'm more likely to buy online when it's a designer whose sizing works for me. I love all of those sandals- I'm living in my K Jacques:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. If I could try K Jacques on I guess I'd go for them too. :) They're timeless and perfect!

      Delete
  2. Es arī esmu visai vecmodīga.Pēdējos pāris mēnešos esmu pasūtīt online pāris drēbes un ir bijusi tikai viena vilsānās- fūūuuuu..Bet ar apaviem gan nevaru noriskēt.Nē, tur jau tā vienkārši nevar, patīk pa veikaliem pašiverēt un izmērīties.
    Esmu meklējumos pēc pumps & sandals.Un jau otro vasaru neatrodu ko gribās :( tādēļ velku pēdējās jūdzes ar "vecajiem" vasaras apaviem.

    xoxo Ra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man tā nepatīk vilties! Es atkal vairāk riskēju ar kurpēm, man tās ir vieglāk piemeklēt nemērot, bet tik un tā. Tā kā vairs nenēsāju papēžus, man pat ir sajūta, ka pēda ir sarāvusies un šobrīd vairs pat īsti nezinu kāds izmērs ir īstais. Līdz šim jau bija traki ar manu 37.5, bet tagad ir vēl grūtāk. :) Vismaz labi, ka nav man nekādu īpašo pacēlumu un pēda arī nav no platajām. Bet, nu, jā, ja es varu uzmērīt, es vienmēr izvēlēšos to darīt un nepirkt kaķi maisā.

      Delete

Paldies par komentāru! Tie vienmēr silda manu sirdi! :)

Thank you for commenting! I love comments!
If you like this blog, please follow me by bloglovin' or by clicking 'follow' and become my hunting buddy.
Thank you, I really appreciate your support!