31.5.12

first time

Veto 22 Post 2012 11
Veto 22 Post 2012 22
Veto 22 Post 2012 33
Post 2012
photo: Evita Goze
style: Laura Šilinska

Ja godīgi, man reti kad patīk modes lapas Latvijas žurnālos. Nu, lūk, tieši tāpēc es ļoti sapriecājos, kad jaunākajā Veto ieraudzīju kko tādu kas man patiesi patīk. Bez tam jūnija (vasaras) numura un kažokādu savienojums iespējams šķiet tikai Latvijā!
___
To be totally honest it's very rare that I love editorials in Latvian magazines. So, I was happy to finally see fashion pages in Veto that I really loved! Besides I guess only in Latvia you'd see fur in June issue. So cool! (Figuratively and literally speaking. :))

6 comments:

  1. veto modes lapas nee nu viss zhurnaals ir taads kas liek aizdomaaties un domaat veel ilgi..... joprojaam esmu to peedu numuraa un ik pa laikam ienaak kas praataa - peedas.... domaaju jau kaa sho atgaadaat pie sevis, kursh brauc uz uk un taa taalaak haaaaa haa.... par kazhoku laikam jaaa nevis varbuut vieniigi iespeejams latvijaa bet latvietim iespeejams, man kazhoks ir maajas halaata vietaa un jaa jaa jaa arii juunijaa...nu ok rokas izgriezu....paldies ka dalijies

    ReplyDelete
    Replies
    1. es gan neesemu īpaši salīga, bet ņemot vērā, ka lielākajai daļai latviešu (sieviešu) ir cibiņa sindroms, tad, nu, šogad jūnijā kažoks lieti noder. :)
      dīvaini, bet es kkā līdz šim biju veiksmīgi izvairījusies no veto, laikam jau būt mana vēlēšanās būt anti-hip ir pārāk liela. bet atzīt kko par labu par spīti tam es tomēr spēju. ;)

      Delete
  2. ooh i love these photographs and how they juxtapose the image next to them. beautiful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. combinations are mine ;), but, yeah, I like this editorial very much. :)

      Delete

Paldies par komentāru! Tie vienmēr silda manu sirdi! :)

Thank you for commenting! I love comments!
If you like this blog, please follow me by bloglovin' or by clicking 'follow' and become my hunting buddy.
Thank you, I really appreciate your support!